25 Mart 2016 Cuma

KGOS: 25.TUR || Güneş Demirel - Seni Severken | KİTAP YORUMU




KARŞILIKSIZ BİR AŞKA ÖMRÜNÜZÜ ADAYABİLİR MİSİNİZ?

Deniz, kendini bildiğinden beri âşıktı Ateş'e. Tüm geçmişini dolduran ve geleceğin bile silemeyeceği bir aşka emanet etmişti kalbini. Onun için nefes almak demek, Ateş demekti. Ne yıllar vazgeçirebilmişti onu sevdasından, ne de sevdiği adamın başkasına ait olduğunu bilmek... Her geçen gün umudunu yitirse de, kalbinin pusulası hep Ateş'i gösteriyordu. Peki, vazgeçmemek, çok istemek yeter miydi hayallerin gerçek olmasına?

Ateş, mükemmel bir yaşama sahip olduğunu düşünürken yanılmıştı. Hiç beklemediği bir anda hayatının yönü değişmiş, bir yaprak gibi savrulmuştu. Kendine yeni bir düzen kurmaya çalışırken, içinde yanan ve yandıkça daha da büyüyen nefret duygusuyla baş edebilecek miydi?

Kalbinize dokunacak bir aşk hikâyesi okumaya hazır mısınız?


Kitabın Adı: Seni Severken
Yazar: Güneş Demirel
Baskı Tarihi: Mart 2016
Sayfa Sayısı: 480
Dil: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları


Merhabalar. Nefes bile alamadığım bir haftanın son gününde Kitap Gurmeleri ile turunu yaptığımız Seni Severken okundu. Akıcı, kafa dağıtan bir kitaptı :) Güzeldi :)

Kitap konu olarak arka kapakta bahsedildiği gibi. Deniz birlikte büyüdüğü Ateş'i seviyor, Ateş ise onun bu sevgisinden habersiz. Bir başka kadınlar evli, çocuklu. Ateş'le eşi için işler bozulunca Ateş de İstanbul'a geliyor. Deniz çok tutkun, ne kadar "tamam, olmuyor işte bıraktım bu işin peşini" dese de gönül ferman dinlemiyor tabii :D

Kitap daha ilk sayfadan sizi çeken akıcı bir anlatıma sahip. Çok fazla karakter var. Yani biz tek bir karakterin hikayesini okumuyoruz. Her karakter var, her karakterin bakış açısı var. Kitabın içine girmemize yardımcı oluyor ☺️ Kitapta bazen Ateş'e "Ya tamam senin de yaşadıkların zor ama şu Deniz daha ne yapsın, kendine gel, sev şunu" demek istedim :D Hhihihiih ama sonra yola geldi :D Çok tatlı, güzel bir kitaptı. Diğer karakterlerin hikayesi de çok hoştu. Ben bir noktada tur grubundaki arkadaşlarıma katılmıyorum. O da Erkan ve Gülsu. Evet çok güzel yazılmıştı onların hikayesi de ama ben Deniz'ciyim arkadaşlar :D Ateş'in yeniden bir kadına güvenmeye başlaması, Deniz'in ikizleri de çok sevişi, Deniz'in hayata genelde pozitif bakışı kitabı güzelleştirmişti bence. Deniz'le Kenan'ın birbirleri için avla-kardeş haline gelmelerine, o sıcaklığa da bayıldım. Tam böyle sevilesi, içten karakterlerin olduğu bir romandı. Yani o aile sıcaklığı okuyucuya da geçmişti :)

Bu benim yazarın kaleminden okuduğum ilk roman. Bende Seni Severken de var, ona da başlamak istiyorum en kısa sürede.

Kitabın cildi, kapağı, iç dizaynı çok çok güzel ya :) Ben beğendim, tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder