29 Aralık 2015 Salı

2015'in En'leri



Her blog sahibi bir şeylere davet edilmiş ben daha çaylak olunca davet edenim yok :( Ben de dedim ki o zaman ben hazırlarım bir şeyler! Bu sene Goodreads'e göre 144 kitap bitirmişim. Puan konusunda cimriymişim ortalamam 3/5 miş :D Ama tabii ki benim de bu sene çok beğendiğim ya da zaman kaybı dediğim kitaplar oldu diyorum ve başlıyoruz. Bu arada sene derken bu sene içinde çıkmış kitaplarla sınırlamadım kendimi. Sene içinde okudğum kitaplar oldular.




1) Senenin en iyi kitabı?
Linda Kage - Price Of A Kiss. 5-6 kere okumuşumdur. O kadar harika ki! Türkçe'ye çevrilmesi için tüm yayınevlerine mesaj attım :D Daha da hakları alınmazsa ben hayrına çevireceğim sanırım :D

2) Senenin en beğenilen Türk yazar kitabı?
Selvi Atıcı - Sen. Her yönüyle harika bir kitaptı. Karakterlerin derinliği, ayracı, anlatımın güzelliği, olay örgüsünün akışı. Harikaydı! Kübra Nur - Son Çarem de gönlümün efendisi kitabım :D

3) Senenin en beğenilen historical romance kitabı?
Lisa Kleypas - Daha Sabaha Çok Var. Ben seriye direkt bu kitaptan daldım ama ba-yıl-dım! O kadar komik ve o kadar tatlı bir kitaptı ki. Bir dünya alıntı çıkarmışım.

4) Senenin en iyi paranormal romance kitabı?
Kresley Cole - Zevk Mahkumu. Bu seriye de bu kitapla başladım ama o kadar iyiydi ki :D Bana bir Cadeon yollayamazlar mı ya?

5) Beklentisizce başlayıp da sevdiğin bir kitap?
Gizem Bilici - Gönülçelen. Kitapyurdu'ndan kampanyayla 2 TL'ye almıştım, elimden bırakmadan okudum. Beğenince ben şok! :D Bir de Melanie Harlow - Some Sort Of Happy.

6) Senenin en tatlı kitabı?
Betül Güçlü - Süper Dadı. Çok samimi, içten, sevdiği için gerçek bir fedakarlık yapan bir adam var, ben çok sevdim :)

7) Senenin en büyük hayal kırıklığı yaratan kitabı?
Zeliha Eren - Kuzey Masalı. Kız kardeşim beğenirsin demişti, bölümleri de Wattpad'de yoktu. Nasıııl bekledim bilemezsiniz. Ama alıp okudum ve bitirmek için kendimi zorladım. Daha da yorum yapmıyorum.

8) Senenin en duygusal kitabı?
Colleen Hoover - Çirkin Aşk. Aslında o kadar duygusal bir hikaye değil; ama o kadar şiirsel bir anlatımı var ki. İnsan hissediyor her şeyi.

9) Senenin en abartılan kitabı?
J.M. Darhower - Gözlerindeki Canavar. İnsanlar gereksiz yere tartıştı falan. Bence o kadar prim verilecek bir kitap değildi.

10) Senenin en iyi new adult kitabı?
Mia Sheridan - Başka Dilde Aşk! Bir kitap bu kadar mı güzel olur ya? Bu kadar mı içten olur? Çok sevdim!

11) Senenin en iyi adult kitabı?
Alessandra Torre - Karanlık Yalanlar. Her önüme gelene öneriyorum. Tam "mindblowing" denecek bir kitap. Anlatılmaz, okunur :D

12) Bu sene herkesin beğendiği ama senin beğenmediğin bir kitap?
Saymakla bitmez. Abbi Glines - Tehlikeli Temas. Okuduğum en gereksiz kitaplardan biriydi. Kızı çok ezik, oğlanı da çok hödük buldum. 

13) Sene içinde başlayıp da yarım bıraktığın bir kitap?
Asude - Beni Sev Diye. Zaten historical pek sevmem, Asude'nin kalemini sevdim diye aldım ama ı-ıh bitiremedim.

14) Sene içinde en sevdiğin seri?
Emma Chase - Karmakarışık! Ben tabi tüm kitapları okudum, bonus sahneleri de okudum. Hatta yetmedi bonus kısımları çevirdim bile. Türkçe'ye çevrilmesine benden daha fazla sevinen yoktur sanırım :D

15) Senenin en iyi çevirisi?
Sherrilyn Kenyon - Gece Yaşayanlar - Nazan Erkut. Tartışmasız şimdiye dek okuduğum en yerinde, en güzel çeviri. Orjinalini de kontrol ettim. Bir kitap daha iyi çevrilemezdi.


Benden bu kadar, bu soruların cevabını vermek isterseniz yorumlarda görmek isterim. Hatta ismini dahi bilmediğim tüm bloggerları bunu yapmaya davet ediyorum :D

2 yorum:

  1. O zaman bende davetini hemen kabul edeyim :)) Bu arada ben de 140 kitapla seneyi tamamlamışım...
    Senenin en iyi kitabı?
    Buz (Dani O'Malley, #1)(Ateş, #6) Karen Marie Moning

    Senenin en beğenilen historical romance kitabı?
    Siyah Kadife Rita Hunter

    Senenin en iyi adult kitabı?
    Alessandra Torre - Karanlık Yalanlar

    Sene içinde en sevdiğin seri?
    Meleklerin Kanı Nalini Singh aslında önceden okumuştum ama bu sene tekrar alıp okudum ikincisi ile beraber tadından yenmez :)

    Sene içinde başlayıp da yarım bıraktığın bir kitap?
    Ölüm Melodisi T. E. Sivec -sevemedim, ısınamadım, dili beni okuma der gibiydi-

    Ben bu kadar soruya cevap vermiş olayım Gökçecim iyi bir başlık olmuş tebrikler :))


    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kitabıdı bayıldım ve okuyan arkadaşlarımda bu şekilde düşünüyor ama sonu keşke öyle bitmeseydi bence kesinlike bu kitabın bir filmi veya dizisi çıkmalı ben ve birçok kişi böyle düşünuyor ama film veya dizisi çıkarsa sonu böyle bitmesin ya

    YanıtlaSil