24 Aralık 2015 Perşembe

Aşk Büyüsü - Tuba Atıcı Coşar - Kitap Yorumu&Alıntılar



Aşka dair her şey aşk büyüsüne kapılır...
Ani bir çarpışma ile başlayan ve birbirlerinden ilk görüşte etkilenen Ela ve Baran için yaşadıklarına rağmen aşkın büyüsüne kapılmak hiç zor olmamıştı.
Ela, başına gelen acı olayı öğrendikten sonra canını yakan her şeyden kurtulmak için çok sevdiği şehrini terk etmişti. Yalnız kalıp olanları unutmak için gittiği yerde başına geleceklerden habersiz iki ay geçirmişti. Yaşananları geride bıraktığında artık daha güçlü bir kadındı. Bir daha hiçbir erkeğe kapılmayacağına kendini inandırmıştı. Ta ki hayatında gördüğü en yakışıklı adamın kollarına düşüp, kendini onda kaybedene kadar...
Baran, otoriter bir patron, harika bir arkadaş ve ailesine bağlı bir evlat olmasına rağmen hayatın ona gençlik yıllarında acımasızca aşıladığı güvensizlikle bambaşka bir adam olmaya zorlanmıştır. Kendinden emin duruşu ve açık sözlülüğü, ukala tavırları ve serseriliği ile dikkat çeken Baran, hiç beklemediği bir anda ela gözlerin esiri olunca, sudan çıkmış balığa döner. Hızla ve tutkuyla birbirlerine bağlandıkları anda geçmiş peşlerinden gelmiş, Ela ve Baran için bir anda her şey değişmiştir.

"İçim acıyordu, pişmandım. Her şeyden önce suçluydum ama o kadar bencildim ki yine onu istemekten kendimi alamıyordum."



Kitabın Adı: Aşk Büyüsü
Yazar: Tuba Atıcı Coşar
Baskı Tarihi: Eylül 2015
Sayfa Sayısı: 448
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat
Dil: Türkçe
Yayınevi: Dokuz Yayınları




Selamlar! Kitabı beğendim diyorum ve yorumumuza başlıyoruz :D

Kitapla tanışma hikayem bence biraz değişik. Yazarı beni Facebook'tan eklemişti, ben de doğru düzgün incelemeden kabul etmiştim. Sonra doğum günümü kutlarken 3 yaşındaki oğluşuyla aynı gün doğduğumu söyledi, ben de sayfasına bakarken kitabı gördüm, kapağı ve kapak yazısı ilgimi çekince aldım. Ama esas sebep oğluyla aynı gün doğmuş olmam çünkü ben çok inanırım doğum günü olaylarına :D Neyse efendim, kitabın fotoğrafını Instagram'a da koyunca yazarıyla kaynaşmış olduk ama aldı beni bir korku! Yani yazarı çoook tatlış bir insan, gerçekten çok şeker, muhabbeti kolay biri. Beğenmezsem bunu blogta nasıl yazacağım, diye düşündüm. Yani tabii ki bana trip falan atmaz da ne bileyim garip geliyor insanın yazdığı şeye "çok kötüüüü" demek. 

Kitap Ela ve Baran'ın hikayesi. Aşka Dair serisinin ilk kitabı. Her kitapta farklı bir çift. Olaylar her iki karakterin bakış açısıyla da yansıtılmış.

 Ela sevgilisi tarafından aldatılınca tebdil-i mekanda ferahlık vardır diyerek şehir değiştiriyor. Artık erkeklere güvenemeyeceğini düşünüyor. Ela'ya çok üzüldüm, zavallıcık ne zamandır aldatılıyormuş ama haberi yokmuş. Sonra tesadüfler başlıyor! Baran'la çarpışıyorlar. O ilk tanışmalarında çok güzel cevaplar veriyor falan Ela sevdim o hallerini. Sonra Baran'la daha da çok karşılaşıyorlar; adeta Aşk Tesadüfleri Sever! :D Baran geçmişinde Aslı'dan bir darbe yemiş, çapkın bir adam. Kitabın sonlarına doğru çok uyuz olduğum hareketleri olsa da kendisini Ela'dan daha çok sevdim. Aşık olduğunu çabuk kabul etti, çok güzel sevdi. Gel-git'li bir aşk hikayesi. Ela bir an Baran'a çekilirken diğer bir an bu çekimden korkarak laf sokuyor. Kafasının karışmasını anlasak da "Bu da can ya" diye çemkirmek de istedim ben :D Ela'nın eski sevgilisinden de Baran'ın eski sevgilisinden de nefret ettim. Çok ettim. Bayağı yani.

Şimdi ben ne desem kitap hakkında heyecanını kaçırmasam diye düşünüyorum :D Didem ve Kemal var yan karakterlerimiz, onların da kendilerine ait bir kitabı olacakmış :D Didem çok çaçaron bir kadın, Ela'yı savunmak için yaptıklarına, söylediklerine bayıldım, hiçbir şeye pabuç bırakmıyor, ben çok seviyorum öyle karakterleri. Bir diğer karakter de Berk. Yer yer kendisini Baran'dan daha çok sevdiğim doğrudur. Kendisinin kitabına yazar Wattpad'de başlamış oraya koşabilirsiniz :D

Sonuç olarak keyif veren bir hikayeydi. Açık konuşmak gerekirse bazı yerlerde sıkılıp klişe bulsam da ardından öyle bir cümle geldi ki "İyi ki okudum!" dedim. Yani öyle şeyler söylüyor ki karakter tüm sinirimiz gidiyor, o duyguyu hissediyoruz. Yazarın ilk kitabıymış, bir ilk kitap için iyi idi. Devamının daha güzel olmasını ve kendi içine sinecek rahat bir çalışma ortamı bulabilmesini temenni ediyorum :D

Yazar çok bilinen bir blogger imiş, ben tabi o tip şeyleri takip etmeyi yeni çözdüğümden anca fark ettim. Sitesi için Tık Tık Instagram'da da bilinen bir bookstagram hesabı var ve çooook güzel fotolar paylaşıyor Tııık Tık

Kitabın eksik yönü ise, çok fazla editöryel (TDK'ye göre böyle bir kelime yokmuş yalnız :D ) hatası olması. Konuşmalar aynı paragrafta falan çok kafa karıştırıyor. Tamam yazar öyle yazmışsa bile, kitabın haklarını satın alan yayınevi o şekilde basmamalı. Onun dışında fiyatı çok uygundu, kapağı çok güzel, iç dizaynı iyi ve sayfaları çok kaliteli beğendim. Ama bana ayraç vermediler ya! Sadece fuar için ayraç yapmışlar, halbuki ayracı da kalp şeklinde çok tatlış bir şey :D

Ben içimde büyüyüp beni ezip geçen o aşk için gözümü bile kırpmadan kendimi feda eder, anlasın diye yüreğimi ellerine verirdim. Ben ona o kadar aşık olmuştum ki, aşk bana sadece onunla yakışmıştı.













6 yorum:

  1. Hmmm,başlanacaklar listesine alayım :))) Klavyene sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ağzına sağlık kuzu çok teşekkür ederim yorum için :)

    YanıtlaSil
  3. En güzel aşk kitapları arayanlar için en güzel aşk romanları şeklinde bir liste hazırladım ve paylaştım. Tıklayın ve inceleyin >>> en güzel sürükleyici aşk kitapları

    YanıtlaSil
  4. En güzel aşk kitapları arayanlar için en güzel aşk romanları şeklinde bir liste hazırladım ve paylaştım. Tıklayın ve inceleyin >>> sürükleyici aşk kitapları

    YanıtlaSil
  5. İnternet sitemde aşk acısı nasıl geçer konusunda bir yazı yazmıştım. Okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil